سمعک 2023

مرکز شنوایی سنجی

فهرست مطالب

مرکز شنوایی سنجی در ارومیه

کلینیک شنوایی سنجی صمیمی آمادگی پذیرش بیماران شهر ارومیه و اطراف با تعیین وقت است. کلینیک شنوایی سنجی و سمعک صمیمی دارای ۳ بخش تخصصی سمعک، الکتروفیزیولوژی و شنوایی سنجی است. بیماران شهر ارومیه برای هر سه بخش تجویز و تنظیم سمعک انجام آزمون‌های الکتروفیزیولوژ‌ی و شنوایی سنجی کودکان و بزرگسالان می‌توانند به مرکز شنوایی سنجی صمیمی مراجعه فرمایند.

کلینیک شنوایی سنجی صمیمی
کلینیک شنوایی سنجی صمیمی

خدمات شنوایی سنجی

کلینیک شنوایی سنجی صمیمی در دو بخش شنوایی سنجی اطفال و بزرگسالان مشغول به فعالیت است. انجام شنوایی سنجی در مرکز با استفاده از آزمایش‌ها ادیومتری، پلی ادیومتری، تمپانومتری، رفلکس اکوستیک، آزمون‌های گفتاری، آزمون ABLB، آزمون STENGER را دارد. بیماران شهر ارومیه می‌توانند با تعیین وقت قبلی به مرکز شنوایی سنجی صمیمی مراجعه نمایند.

خدمات الکتروفیزیولوژی شنوایی

کلینیک شنوایی صمیمی دارای تست‌های الکتروفیزیولوژی شنوایی برای تمامی سنین نوزاد،اطفال و بزرگسالان است.تست‌های الکتروفیزیولوژی مرکز صمیمی ABR ،ASSR ،TEOAE ،DPOAE ،VEMP ،ECOCHG ،AABR است. بیماران شهر ارومیه و اطراف برای انجام آزمون الکتروفیزیولوژی حتما باید با تعیین وقت قبلی مراجعه نمایند.

غربالگری شنوایی نوزادان

غربالگری شنوایی نوزادان
غربالگری شنوایی نوزادان

در چند سال اخیر انجام غربالگری شنوایی بدو تولد برای نوزادان و شیرخواران به علت اهمیت سلامت حس شنوایی و طبعات جبران ناپذیر کم‌شنوایی درمان نشده در سنین بزرگسالی در سطح دنیا اجباری شده‌است. در ایران نیز وزارت بهداشت با همکاری بهزیستی طرح غربالگری شنوایی نوزادان را اجرا نموده است. کلینیک شنوایی سنجی صمیمی به عنوان مجری طرح غربالگری شنوایی نوزادان در شهر مهاباد انتخاب شده است. بیماران گرامی می‌توانند همه روزه به غیر از ایام تعطیل در شیفت بعدازظهر جهت انجام غربالگری شنوایی نوزادان به کلینیک شنوایی صمیمی مراجعه نمایند.

خدمات سمعک مرکز صمیمی

تعمیر سمعک
خدمات سمعک

لابراتوار خدمات سمعک مرکز صمیمی یکی از بزرگترین و کامل‌ترین لابراتوارهای سمعک در کشور است. لابراتوار سمعک صمیمی با جرئت ادعا دارد که خدمات پس از فروش،تعمیر و قطعات کلیه سمعک‌های موجود در ایران را دارد. در صورتیکه حتی شرکت واردکننده سمعک توانایی ارائه خدمات به سمعک شما را نداشته باشد، می‌توانید با خیال راحت به لابراتوار ما مراجعه فرمایید.

کلیه خدمات تعمیر سمعک و ساخت سمعک برای بیماران شهر ارومیه در لابراتوار سمعک صمیمی و در زمان یک ساعت انجام می‌گیرد.

یکی از مشکلات بیماران دارای سمعک پشت گوشی خرابی شلنگ قالب گوش است. لابراتوار سمعک صمیمی برای اولین بار در ایران اقدام به ساخت قالب سمعک پشت گوشی دائمی در ایران کرده‌است. قالب‌های دائمی دارای ضمانت خرابی بوده و در صورت خرابی هزینه بیمار عودت داده می‌شود.

مرکز شنوایی سنجی در تبریز

تعداد زیادی از همکاران دارای مرکز شنوایی سنجی در تبریز هستند.در صورتیکه نیازمند تجویز با تعمیر سمعک خاصی هستید که در شهر تبریز نمایندگی یا خدمات پس از فروش نداشته باشد می‌توانید به مرکز شنوایی سنجی مراجعه نمایید. برای بیماران شهر تبریز به علت مسافتی که باید طی کنند بهتر است قبل از مراجعه حضوری از طریق تماس تلفنی یا چت واتساپ دلیل ارجاع گفته شود تا در صورت عدم نیاز به مراجعه خضوری به کلینیک صمیمی به سایر همکاران معتمد در شهر تبریز ارجاع داده شوند.

بیماران شهر تبریز تنها برای دو خدمت ساخت قالب دائمی سمعک پشت‌گوشی که فقط در لابراتوار سمعک صمیمی قابل ساخت است و خدمات پس از فروش سمعک‌هایی که شرکت واردکننده یا همکاران شهر تبریز قطعات یا خدمات آنرا نداشته باشند لازم است که به صورت حضوری به کلینیک شنوایی و سمعک صمیمی مراجعه نمایند.

مرکز شنوایی سنجی

بیماران گرامی در شهرهای همجوار بوکان، سردشت، پیرانشهر، اشنویه، نقده، محمدیار، بانه، سقز می توانند برای دریافت خدمات شنوایی سنجی و سمعک به کلینیک شنوایی صمیمی مراجعه نمایند. بهتر است که بیماران یک روز قبل از مراجعه به کلینیک از طریق تماس تلفنی یا چت واتساپ برای دریافت نوبت هماهنگی لازم رابه عمل بیاورند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راه‌های ارتباطی

همه روزه
ساعت ۹:۰۰ الی ۱۴:۰۰ و ۱۶:۰۰ الی ۲۰:۰۰